Bu Blogda Ara

3 Temmuz 2013 Çarşamba

Kaç Kardeşsiniz?

Alevi kardeşim, seni seviyorum, yanyanayken dışlansan da insanı seviyorsun. 

Kemalist kardeşim, seni seviyorum, Atatürk'ü anlamaya çalışıyor, içten takdir ediyorsun. 

Laz kardeşim, seni seviyorum, heyecanın cıvıl cıvıl, esprilisin. 

Başörtülü kardeşim, seni seviyorum, kamu görevinde başını örtebilmelisin. 

Kürt kardeşim, seni seviyorum, Apo posterini ne pahasına olursa olsun taşımak istiyorsun. 

Ülkücü kardeşim, seni seviyorum, davan uğruna can verebilirsin hatta can bile yakabilirsin. 

Eşcinsel kardeşim, seni seviyorum, tüm aşağılamalara rağmen kimliğini savunuyorsun. 

Ak Partili kardeşim, seni seviyorum, ülkenin iyiye gitmesini istiyorsun. 

Dindar kardeşim, seni seviyorum, insanlar öbür dünyada cehennemde yanmasın istiyorsun. 

Solcu kardeşim, seni seviyorum, bu dünyada eşitlik istiyorsun. 

Feminist kardeşim, seni seviyorum, kadının hakettiği yere gelmesini istiyorsun. 

Kardeşim sana çok kızıyorum, konu başkasının özgürlüğü olunca çok tembelleşiyorsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder